Showing posts with label Upgrade blog. Show all posts
Showing posts with label Upgrade blog. Show all posts

14 August 2011

BEN ASHAARI TANYA BLOG SAYA BEST TAK ?








Assalamualaikum, selamat berpuasa semua.. macam mane iman anda? hehe btw seperti tajuk di atas, nie first time nak join segmen nie. Tujuan;
  • Nak tahu apa2 yang perlu dipertingkatkan kat blog nie
  • Nak tambah kenalan
  • Bertukar-tukar pendapat
  • Terjah blog2 yang best :D
Sesiapa yang lalu2 kat sini nie, sila la share pendapat tentang blog nie k :D Peace!!!

Sape nak join, klik sini :D


25 May 2011

Upgrade



Assalamualaikum

Hiii semua, hee ramai ke? tak pe la, i just love to write, tp lagi best kalau ramai yg love to read about what i write kan :P

Btw kalau sape yg selalu jenguk2 blog nie, terkejut tak dengan perubahan blog nie, hehe...(Sila terkejut sekarang, waaaa)


Guna tukul segala untuk renovate blog, haha tipu je :P

Btw wanna say thanks to umie, sbb mengajar macam mane nak buat disable right click tu, iaitu dengan kenalkan sy dengan blog ini... hehe dan sebab belajar disable right click tu, habis gatal tangan sume nak usik.. heee

So second, wanna say thanks to anda :D sebab bagi banyak sangat tips2 yang sangat2 berguna kepada blogger2 terutamanya kepada sy yang baru belajar nie( baru la kan :P). Thanksss a lot :D. So, kepada sesiapa yang nak upgrade blog, nak tukar sane sini dalam blog tu, supaya tak nampak blog anda macam, hidup segan mati tak mahu (haha ayat apekah nie ;p).. sila klik di sini.

K la, entry khas untuk anda berdua nie, sila bangga sekarang haha

Till we meet again,
xoxo
Syafiqa