25 August 2011

Setompok awan itu, sangatlah...




COMEL

Assalamualaikum,(waalaikumussalam :D)

Pe khabar semua? Haaa apa yang tetiba comel ni. Sebenarnya nak sambung tajuk tu, setompok awan itu, sangatlah COMEL. Masa dalam perjalanan ke Grik, nak tengok adik, tengoklah langit. Dalam hati, berkata "Cantiknya langit nie". My mum pun kata langit nampak tenang je, malam tadi ke Malam Lailatul Qadar?, ermm kita hanya boleh meneka dan rasa je. Tapi hanya Allah sahaja yang tahu kan. Act, ni gambar ahad lepas :P

Tengah2 tengok luar tingkap, nampak la ni...

Itu dia, setompok awan :D


Comelnya setompok awan itu :D Tenang je


Tengok langit tu, subahanallah


Cantik sangat kan?


Sampai ke destinasi. Tengok awan yang cantik lagi


Masa nak balik, setompok besar awan :D


Setompok kecik awan, macam kasut pun ada, macam fairlady Z pun ada. Eh ye ke?


Korang nampak setompok awan yang kecik tu sebagai apa?

Haha, macam nak tergelak, buat entri pasal setompok awan, sebenarnya banyak lagi gamabr, tapi takut anda2 semua bosan lak nanti :P. Haaa banyak beno guna perkataan setompok awan :D. Kesimpulannya, bertompok-tompok awan dapat kita lihat, kann. Btw nak tunjukkan kat sini, bertapa cantik dan indahnya ciptaan Allah. Masa kita melihat tu, cakaplah subahanallah. Semoga kita semua sentiasa mensyukuri nikmat Allah. Aminnn.

Alamak, bulan ramadhan nak habis dah :( harap kita bertemu lagi wahai bulan ramadhan...

Till we meet again,
xoxo
Syafiqa


6 comments:

Cik Reena Tan said...

nice kann.. akak ske kat bukit grik tu.. yg jln nak g klantan. awan mesti nampak cantek2.. indah sungguh ciptaan Allah nih. :)

Syafiqa said...

Haah, tenang je tengok :D walaupun perjalanan macam amik masa gak, tapi terhibur ngan pemandangan sekeliling :D

Mohd Izzar said...

cm tersisih jew awan setompok tu..huh

cik ery said...

awan comel..sebab ape?kn otw dtg gerik 2.hehehe

PenuliS said...

awan unik.=)

Syafiqa said...

Mohd Izzar; haha sian dia tersisih pulak ye, tu yg comel kot :D

cik ery; haha ye ke? tak tau, tak tau :D

PenuliS; kannnnn, mmg unik